Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΥ

Παραιτήθηκε ο Μίνως Κυριακού από την ΕΟΕ με επιστολή που έστειλε σήμερα 9/3/2010.
Η ΕΟΕ στη σημερινή της συνεδρίαση με την παρουσία 29 μελών της(απουσίαζαν οι Βασιλακόπουλος, Κανελλάκης και Τσαμεσίδης) έκανε ομόφωνα δεκτή την παραίτησή του.
Η συνεδρίαση δεν είχε αίματα και όλα πήγαν ήρεμα.
Δεν γνωρίζουμε το παρασκήνιο και τους λόγους.
Το κείμενο της παραίτησης έχει ως εξής:
"Είναι γνωστό ότι ασχολήθηκα επί πολλά χρόνια με τα διοικητικά του αθλητισμού.Υπηρέτησα σε πολλές θέσεις με μοναδικό γνώμονα την αγάπη μου γαι τον αθλητισμό και την απόλυτη αφοσίωσή μου στο Ολυμπιακό Ιδεώδες. Κριτήριό μου ήταν πάντοτε η ανιδιοτέλεια και η προσφορά.
Θεωρώ ότι ο κύκλος της ενασχόλησής μου σε οποιαδήποτε αιρετή θέση ολοκληρώθηκε οριστικά και ως εκ τούτου υποβάλω την παραίτησή μου και από την Ολυμπιακή Επιτροπή.
Αυτονόητο είναι ότι η παραίτησή μου ισχύει από τη στιγμή της υποβολής της.
Μίνως Ξ. Κυριακού."
Δεν αναγράφονται οι λόγοι της παραίτησης αλλά πιστεύουμε πως θα τους μάθουμε σύντομα, όπως επίσης είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρξει συνέχεια σε ρυθμούς σκληρού ρόκ.