Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

Ο έλεγχος θα δείξει...
Ο Γιάννης Μπουρούσης ο οποίος ακούγεται σε μαγνητοφωνημένη συνομιλία του με τον Μάκη Ψωμιάδη να κάνει λόγο για φάρμακο που πήρε στους τελικούς του πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό ζήτησε να υποβληθεί σε έλεγχο αντιντόπινγκ.
Έτσι το απόγευμα αντιπροσωπεία του ΕΣΚΑΝ πήγε στο σπίτι του διεθνή σέντερ του Ολυμπιακού και τον υπέβαλε στις σχετικές εξετάσεις.
Τα αποτελέσματά τους αναμένονται εντός της ερχόμενης εβδομάδας.
Εκεί θα φανεί αν ανιχνεύθηκαν απαγορευμένες ουσίες ή όχι στον οργανισμό του...
Στο πόρισμα της εισαγγελικής έρευνας περιλαμβάνεται ο εξής διάλογος των δυο ανδρών.
-Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
-Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
-Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
- Πότε θέλεις, αγόρι μου;
-Μέσα Μαΐου.
-Ε, καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.