Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΤΖΟΥΝΤΟ - ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥΦΛΕΡΗ

Το αίσθημα της δικαίωσης το έχω νοιώσει αρκετές φορές στο πετσί μου. Σε διοικητικό επίπεδο το νοιώθω ανελλιπώς τα τελευταία χρόνια με τις μοναδικές στιγμές που μας χαρίζουν οι Έλληνες τζουντόκα στις παγκόσμιες αγωνιστικές εκδηλώσεις, απόρροια της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται σε όλα τα επίπεδα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο. Σε προσωπικό επίπεδο, το ένοιωσα -για τελευταία φορά- πρόσφατα με την αθώωσή μου και την απεμπλοκή του ονόματός μου από μια υπόθεση που κρατούσε 13 χρόνια και φυσικά δεν είχε καμία σχέση με το άθλημα.

Ως γνωστόν, η υπόθεση αυτή με είχε ωθήσει να παραιτηθώ από την προεδρία της ΕΟΤ αλλά και από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, αφού κύριο μέλημά μου ήταν να μην `χτυπηθεί` το τζούντο, το αθλητικό κίνημα αλλά και όλοι όσοι βρίσκονταν κοντά μου. Οι εξελίξεις ωστόσο ήρθαν να με δικαιώσουν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο. Και πλέον ήρθε η ώρα της δικαίωσής μου σε όλα τα επίπεδα.

Το τζούντο αποτελεί για μένα τη δεύτερη οικογένειά μου και σε αυτήν προτίθεμαι να επιστρέψω. Οι θέσεις και τα αξιώματα λίγο ρόλο παίζουν, ωστόσο θα πορευθώ με γνώμονα τη τεράστια δυναμική που είχε το άθλημα τα χρόνια της προεδρίας μου. Με γνώμονα τη σωστή οικονομική πολιτική που τηρήθηκε αυτόν τον καιρό, με τα χρήματα να πηγαίνουν για την επίτευξη αθλητικών σκοπών και μόνο όπως αποδείχθηκε και από την έκθεση των Ορκωτών Λογιστών. Με γνώμονα την εμπιστοσύνη που είχαν και εξακολουθούν να έχουν όλοι όσοι βρίσκονται στο ΔΣ της ομοσπονδίας αλλά και η πλειοψηφία των ανθρώπων του αθλήματος. Γιατί χωρίς όλα τα παραπάνω, δεν θα είχα λόγο να επιστρέψω στο δεύτερο σπίτι μου. Το σπίτι που χτίσαμε όλοι όσοι ασχολούμαστε -από οποιαδήποτε θέση- με το τζούντο και το οποίο έχει χτιστεί πάνω σε γερά θεμέλια, ήταν και παραμένει συμπαγές. Πάνω σε αυτήν την βάση θα κινηθούμε στο άμεσο μέλλον. Ένα μέλλον που προβλέπεται λαμπρό, παρά το όποιο –υποχρεωτικό αλλά ουσιαστικό- οικονομικό άνοιγμα υπάρχει στα ταμεία της ΕΟ Τζούντο, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε όλες ανεξαιρέτως τις αθλητικές ομοσπονδίες που δημιουργούν σωστές βάσεις για την ανάπτυξη του εκάστοτε αθλήματος, τόσο εντός συνόρων όσο και εκτός. Γιατί ελληνικό τζούντο εκτός από τα 42 μετάλλια (13 χρυσά, 6 ασημένια, 23 χάλκινα) που έχει κατακτήσει την τελευταία οκταετία σε Ολυμπιακούς Αγώνες, Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, έχει δημιουργήσει μια βάση χιλιάδων αθλητών που σε εβδομαδιαία βάση λαμβάνει μέρος σε τουρνουά που γίνονται ανά την Ελλάδα. Από την Καλαμάτα έως τη Λάρισα και από την Θεσσαλονίκη έως το Αμύνταιο. Αυτή είναι η δύναμη του τζούντο και αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε.

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι εποχές είναι δύσκολες για τον ελληνικό αθλητισμό, κάτι άλλωστε που μαρτυρούν και οι πρόσφατες επιχορηγήσεις της Πολιτείας. Ωστόσο παραμένουμε ενωμένοι, συσπειρωμένοι και με μπροστάρη το ΔΣ της ομοσπονδίας και εμένα προσωπικά θα δώσουμε τις απαιτούμενες λύσεις ώστε το τζούντο να παραμείνει στην κορυφή των αθλημάτων επαφής.

Με τιμή
Ευάγγελος Σουφλέρης